Az OTP webes terminál, az OTPay és a SimplePay fizetési szolgáltatása VISA, VISA Electron, AMEX Blue, MasterCard, MasterCard Electronic és Maestro bankkártyák (dombornyomott illetve unembosssed esetén a kibocsátónál internet-képesnek szerződött kártyák) illetve OTP SZÉP, Multipont és Cafetéria elfogadására alkalmas. Az OTP Bank csatlakozott a Verified by VISA, MasterCard SecureCard, és egyes 3DSecure rendszerekhez, tehát ezek a speciálisan erős biztonságú kártyák is használhatók a webes terminál felületeken.
OTP VPOS elfogadói szerződést már létező vállalkozások (legalább egy éve működő, cégkivonattal, bankszámla-történettel leigazolható, pozitív mérlegű jogi személyek (Bt, Kkt, Kft, Rt.) illetve egyéni vállalkozók) igényelhetnek a már létező webáruházuknak a bank felé történő bemutatása után.
Kártyaforgalmi jutalék 1,4..1,7% közötti általában, de esetileg mindig adott vállalkozás elemzésétől függő az ajánlat. Szerződéskötési díj a bank felé: 50eFt+ÁFA.
Szerződéskötésünk megelőző feltételeként el kell készíteni egy olyan banktechnikai szoftvert, ami képes a bank rendszerére csatlakozni és a kártya-elfogadás feldolgozása után a vásárlót korrekt módon tájékoztatni a tranzakcióról, illetve a webshopban a megrendelést és annak kifizetését berögzíteni - esetleg számlát is kibocsátani » ennek a szoftvernek az elkészítésére tudunk vállalkozni.
Miután ez a szoftver elkészült, a bank technikai vizsgálatot végez és arról jegyzőkönyvet készít, ezt követően ellenőrzi a törvényességi megfelelést (2001:CVIII és 45/2014(II.26) Kr. emellett 2013:V Ptk. szavatosságról, 19/2014(IV.29)NGM.r. az eljárásról és 2001:CXII Infotv. az adatkezelésről), majd jóváhagyása után általában 30 naptári banki napon belül küld élesítő DES fájlt, amivel a webshopot az éles OTPDirekt terminál-szerverre tudjuk kapcsolni.
OTP rendszerek összeköttetését PrestaShop 1.6, OpenCart 1.6 és 2.0, Woocommerce 2.4+ webshop-motorral működő rendszerekre néhány napos határidővel és fix díjon — ezen kívül a nem ilyen motorra épülő - vagy teljesen egyedi fejlesztésű - programokat egyedi árajánlatra és határidőre tudjuk vállalni, napidíjas vagy óradíjas szoftver-fejlesztésként.
2016. januártól a MasterPass/OTPay webes rendszerek támogatása a Cellum ZRt-nél nem elérhető, a bankkal kötött jogi egyezményük lejárta miatt, ezért új MasterPass megbízásokat már nem vállalunk.
Díjszabásunk » Referenciáink »
OTPDirekt szoftvereinket több mint 100 ügyfelünk használja, kiemelten említve a NATO COEMED, InterFOOD csoport, a Gastroyal, Béres Alexandra, a Wasabi, a Trófea, számos Vízmű, az FTC Groupama Aréna, a GERE...
www.yourbank.hu
info@yourbank.hu
+36 20 327 82 69
Banki üzletágunk munkatársai munkanapokon 08:30 — 16:30 percig elérhetőek központi telefonszámainkon, szerződött ügyfeleink részére pedig a szerződésben jelzett elérhetőségeken 24 órás ügyeletet tartunk a hét minden napján.